Jednoduchý způsob fakturování, díky kterému budete mít své podnikání kdykoliv a kdekoliv pod kontrolou.
Videonávod: Registrace, přihlášení a založení firmy v aplikaci
Aplikace mPOHODA je nástroj pro vystavování faktur a dalších dokladů, jejich tisk a odesílání e-mailem či formou XML.
Aplikace je zároveň doplňkovým programem k programu POHODA, umožňující přenos vystavených dokladů do programu POHODA, kde dochází k jejich zatřídění mezi ostatní doklady a jsou připraveny k zaúčtování.
Rozlišujeme tři varianty aplikace mPOHODA, které se od sebe liší počtem vystavovaných dokladů, dostupnou funkčností a počtem uživatelů, kteří mohou v aplikaci spravovat záznamy.
mPOHODA Start - zkušební verze, která je omezena limity počtu záznamů a není omezena počtem uživatelů
mPOHODA Basic - plná verze neobsahující nadstandardní funkce, ve které mohou pracovat 2 uživatelé
mPOHODA Pro - plná verze s kompletními funkcemi a možností nastavení omezení přístupu uživatelů v aplikaci, ve které může pracovat 5 uživatelů a je možné ji rozšířit o další IČ (nákupem mIČ) a uživatele (nákupem mCAL) (vysvětlení pojmů je uvedeno v kapitole Předplatné)
Varianta aplikace mPOHODA se ověřuje v agendě Předplatné. Na jejím základě pak přidělíte jednotlivým uživatelům firmy uživatelské předplatné.
K vyzkoušení jednotlivých funkcí aplikace mPOHODA můžete využít demoverzi.
Díky tomu, že lze k aplikaci mPOHODA přistupovat přes webové rozhraní z jakéhokoliv zařízení s internetovým připojením nebo z mobilních zařízení s operačním systém Android a iOS, na kterých je aplikace nainstalována, máte tak prakticky kdykoliv přehled o vystavených dokladech a kontrolu nad splatností faktur. Aplikace mPOHODA vám tak usnadňuje prodej v terénu.
Webový prohlížeč | Mobilní operační systém |
---|---|
Firefox (min. podporovaná verze 74) Google Chrome (min. podporovaná verze 80) Microsoft Edge (min. podporovaná verze 80) Opera (min. podporovaná verze 67) Safari pro Mac OS X (min. podporovaná verze 13.1) Internet Explorer 11 (podpora ukončena) | Android - verze 6.0 a vyšší iOS - verze 15.0 a vyšší |
Na mobilních zařízení Huawei můžete nově stahovat aplikaci mPOHODA také z AppGallery, a to v případě, že vlastníte mobilní zařízení Huawei bez služeb Google. Pokud však máte aplikaci Google Play stále dostupnou, instalujte mPohodu i nadále pouze přes ni.
Aplikaci mPOHODA stahujte pouze z oficiálních zdrojů – Google Play, App Store nebo AppGallery. V případě neoficiálních instalací nemůžeme zaručit jejich správnou funkčnost.
Minimální podporovaná verze programu POHODA, se kterou aplikace mPOHODA komunikuje je rel. 13700. Doporučujeme však komunikaci spouštět na verzi programu POHODA, rel. 13802, resp. jeho nejnovější aktualizaci.
Nápověda k aplikaci mPOHODA se vztahuje vždy k aktuální verzi programu POHODA.
Aplikace mPOHODA je vhodná pro následující typy uživatelů:
pro firmy mající program POHODA, jejichž pracovníci potřebují vystavovat doklady přímo u zákazníků, v terénu,
pro firmy a drobné živnostníky, kteří nemají program POHODA, ale program POHODA vlastní jejich účetní. Díky spolupráci programu POHODA s aplikací mPOHODA je předání dokladů k zaúčtování mezi podnikatelem a účetní rychlé a jednoduché.
Abyste mohli aplikaci mPOHODA využívat, je nutné se nejprve do aplikace registrovat. Aplikace mPOHODA spadá mezi aplikace firmy STORMWARE, ke kterým se uživatel registruje prostřednictvím Účtu POHODA, což je jednotný přihlašovací účet postavený na protokolu OAuth 2 a mimo jiné slouží i pro synchronizaci aplikace mPOHODA s programem POHODA a aplikací mKasa.
Na úvodní stránce aplikace mPOHODA zvolte v pravém horním rohu povel Registrovat a následně na formuláři klikněte na tlačítko Registrovat. Dojde k přesměrování na stránky Účtu POHODA. Pokud Účet POHODA zatím nemáte založený, založte si nový účet. Po úspěšném vytvoření registrace k Účtu POHODA, budete přesměrováni zpět do aplikace mPOHODA na stránku Registrace, kde dokončíte registraci do aplikace mPOHODA.
V případě, že již Účet POHODA máte založený, klikněte v aplikaci mPOHODA na tlačítko Registrovat, přihlaste se ke svému Účtu POHODA a následně vás systém vrátí zpět do aplikace mPOHODA na stránku Registrace pro dokončení registrace.
Účetní, kteří si vytvářejí registraci pro přístup k datům klientů, kterým vedou účetnictví, zadávají na stránce Registrace v části Vaše firma informace o své účetní firmě.
Odesláním registračních údajů souhlasíte s Podmínkami užívání aplikace mPOHODA.
Než se do aplikace mPOHODA přihlásíte na svém mobilním zařízení, je nutné nejprve ve webovém rozhraní aplikace založit novou firmu, případně vyčkat na zaslání pozvánky do již existující firmy. Teprve poté bude možné pracovat v mobilní aplikaci. Vytvoření nové firmy, resp. zaslání a přijetí pozvánky jsou popsány v následujících kapitolách.
Po kliknutí na tlačítko Přihlásit se je uživatel přesměrován na stránky Účtu POHODA, kde zadá e-mail a heslo použité při registraci k Účtu POHODA a potvrdí vše kliknutím na tlačítko Přihlásit. Následně jej systém vrátí zpět do aplikace mPOHODA.
Zapnutím volby Zapamatovat přihlášení na stránkách Účtu POHODA si prohlížeč pamatuje přihlášeného uživatele do doby jeho odhlášení z aplikace mPOHODA, resp. do vypršení lhůty, po kterou má prohlížeč uložené přihlašovací údaje v paměti. V praxi to znamená, že při opětovném otevření prohlížeče a spuštění aplikace mPOHODA nebude na uživateli vyžadováno zadání přihlašovacích údajů.
V případě zapomenutého hesla k Účtu POHODA klikněte na přihlašovací stránce na odkaz Zapomněl/a jsem heslo.
Přihlášení přes Účet POHODA je možné zabezpečit také ověřovacím kódem.
Po přihlášení může uživatel otevřít jakoukoliv jednotku, ke které má přístup. Pokud není uživatelský účet spojen s žádnou jednotkou, je třeba nejprve novou firmu vytvořit.
V aplikaci mPOHODA vytvořte novou firmu jedním ze způsobů popsaných v kapitole Vytvoření nové firmy na stránce Správa firem.
Následně pozvěte uživatele, kterým chcete dát do založené jednotky přístup a přidělte jim uživatelské předplatné v agendě Předplatné, aby mohli v aplikaci mPOHODA vytvářet a spravovat záznamy.
Přístup jiným uživatelům do účetní jednotky dáte zasláním pozvánky.
V jednotce lze vytvářet různé typy dokladů, které jednoduše vytisknete nebo odešlete e-mailem, případně je stáhnete ve formátu XML.
Přehled o neuhrazených fakturách, nevyúčtovaných zálohách, obratech firmy, odběratelů a další údaje poskytuje v přehledném zobrazení informační plocha.
Seznam podporovaných bluetooth tiskáren pro tisk paragonů (pokladní doklad, prodejka) je uveden na webových stránkách firmy STORMWARE s.r.o. v sekci Tiskárny pro mobilní zařízení.
Doklady vytvořené ve webovém rozhraní se synchronizací přenášejí na mobilní zařízení. Doklad vytvořený na mobilním zařízení s připojením k internetu je po svém uložení automaticky odeslán na server a je tak okamžitě vidět i ve webovém rozhraní aplikace. Pokud je doklad vytvořen na mobilním zařízení bez připojení k internetu, dochází k jeho synchronizaci na server až po spuštění synchronizace v mobilním zařízení.
Bližší informace o jednotlivých typech dokladů se dočtete v nápovědě k danému dokladu.
Agenda Oznámení poskytuje uživatelům informace o důležitých událostech a novinkách souvisejících s aplikací, které se dělí na tři hlavní kategorie: Aktualizace, Obchodní sdělení a Upozornění.
Z aplikace se uživatel odhlašuje povelem Odhlásit. Povel je uveden v menu pod profilem přihlášeného uživatele.
Checklist pro přelom účetních období
Zákaznická podpora - hotline: 567 117 711
Zákaznická podpora - e-mail: hotline@stormware.cz
Zasílání požadavků a námětů: mpohoda@stormware.cz